Śledź nas na:     

Marka:
Cena: 209 900 zł - 300 000 zł

Komfortowa elegancja ze sportowy zacięciem. Tak jednym zdaniem można określić Lexusa NX 300. Odbierając kluczki do tego samochodu, wiedziałam, że będzie to auto, które pozostanie w mojej pamięci. Sam wygląd sprawia, że aż chce się zagościć w nim na dłużej i poznać go lepiej. Lekkie odświeżenie sprawiło, że auto stało się jeszcze bardziej pociągające.
Cena: 510 000 zł - 690 000 zł

Jeśli jest coś, co Lexus udoskonalił przez ostatnie 30 lat, to czysty luksus. Samochody Lexusa są niewiarygodnie komfortowe z powodu zadziwiającego wyrafinowania i fenomenalnej jakości wykonania. Model LS zawsze był ciekawą alternatywą dla uznanych (niemieckich) marek na rynku luksusowych limuzyn. LS500 pokazuje skrupulatną dbałość o szczegóły, zaspokaja potrzeby zarówno kierowców, jak i pasażerów i wypiera wszelkie wspomnienia z pojazdów Lexusa jako przebrane Toyoty.
Cena: 251.900 PLN - 366.970 PLN

Myśląc logicznie jeżeli masz ponad 200, a może nawet i 300 tysięcy do dyspozycji i nie masz mieszkania to swoje pierwsze kroki skierujesz do jakiegoś dewelopera. Ewentualnie pokusisz się o swoje M2 z rynku wtórnego. A co jeśli już masz swój cichy kącik i nagle możesz zaszaleć za tą kasę? Rynek motoryzacyjny ma swoich szponach kilka ciekawych propozycji, które kosztują więcej niż 200 tys. zł i z całą pewnością, któryś z producentów przytuli taką kasę.

  Segment premium aut klasy średniej został zdominowany przez niemieckie koncerny. BMW ma swoją serie 3, która w sumie nie bez powodu uwodzi, jednak przede wszystkim kobiety. Audi jest dumna ze swojej A4-ki. Ten samochód wybierają przeważnie „twardzi” panowie. Mercedes Klasy C to znowu oznaka przepychu? W sumie sam nie wiem czego. Volvo natomiast to wybór z rozsądku patrząc pod kątem bezpieczeństwa i komfortu. Niestety często pomijana była, może nieświadomie, marka Lexus czy Infiniti, a jest to na tyle silna konkurencja, że w obecnym czasie nie można o niej zapominać.  

  Marka Lexus opisuje siebie jako przywódcę w technologii hybrydowej: „Lexus jest największym producentem pojazdów hybrydowych premium - globalnie – oraz w Europie”. Jak zostało podane 2/3 sprzedawanych aut w Europie stanowią hybrydy. Sam model GS-450h można opisać słowami: luksusowa, sportowa, elegancka hybryda w sedanie. Jego historia zaczęła się dopiero w 2013 roku i z pewnością można stwierdzić, że auto odniosło duży sukces na bardzo wymagającym rynku aut luksusowych.  

  Ekologia, downsizing, cztery albo trzy, a nawet dwa cylindry i moc wyżyłowanego silnika uzyskana z pomocą turbiny. Współczesność odciska na nas piętno beznadziejności powodując, że zapominamy powoli jakie potwory jeździły po ulicach kilka(naście) lat temu. Jak brzmi V6, V8 czy nawet V12. To naprawdę rzadkość na drogach, a do niej z pewnością możemy zaliczyć wspaniały produkt japońskich instruktorów – Lexusa GS F z fenomenalnym lecz wiecznie głodnym 5.0 litrowym silnikiem z oznaczeniem V8.  

  Czy będąc szczęśliwym mężem i ojcem umiarkowanie okazałej gromadki dzieci musimy rezygnować z sportowych doznań podczas jazdy samochodem? Okazuje się, że nie! Na pewno zaraz posypią się słowa „jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. Otóż nie zawsze to zdanie ma racje bytu. Jest kilka modeli dostępnych w salonach, które potrafią połączyć trzy w jednym: wystarczający komfort podróżowania, przestronność wnętrza i bagażnika oraz nieziemskie osiągi pochodzące z bulgocącej widlastej ósemki. Nie wierzycie nadal? Oto przed Państwem auto spełniające wszystkie wyżej wymienione wymagania: Lexus GS F.  

  Bohaterem dzisiejszego artykułu jest następca świetnie jeżdżącego Lexusa IS F. Podobnie jak u poprzednika, piekielnie szybkiego sedana IS F, w modelu RC F producent dostarczył wiele emocji za pomocą 5-litrowego silnika zbudowanego w układzie V8 o mocy aż 477 KM. Jak to wszystko się sprawdza, postaram się Państwu opowiedzieć w moim artykule.  

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej