Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

 

Świetna passa Jeepa nadal trwa. Wrzesień 2015 roku był nie tylko dwudziestym trzecim miesiącem z rzędu ciągłego wzrostu sprzedaży dla marki w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka), ale także drugim miesiącem o najwyższej sprzedaży w historii. Z ponad 11 200 zarejestrowanymi samochodami, sprzedaż Jeepa wzrosła o 63% w porównaniu do września ubiegłego roku.

 

Jeszcze lepszy wynik odnotowano w regionie europejskim (EU28+EFTA), gdzie sprzedaż marki wzrosła o 132,5%, uzyskując ponad 8550 samochodów zarejestrowanych we wrześniu. Jeep odnotował rekordowe wyniki we wszystkich największych krajach europejskich, wśród których na uwagę zasługują Włochy - 2454 sztuki, Wielka Brytania - 2100 sztuk, Niemcy - 1493 sztuki, Francja - 661 sztuk oraz Hiszpania - 334 sztuki.

 

Na rynku polskim we wrześniu zostało zarejestrowanych 213 samochodów marki Jeep (wzrost o 117,3% w stosunku do września 2014). W sumie w roku 2015 zostało sprzedanych już 1875 szt. Jeepów w Polsce, o 64,3% więcej niż w roku ubiegłym. Warto odnotować, że w pierwszych trzech kwartałach 2015 roku sprzedaż Jeepa w Polsce przekroczyła już znacznie całoroczny wynik z roku ubiegłego.
Najchętniej wybieranymi modelami Jeepa w Polsce są modele Renegade 732 szt., Grand Cherokee 601 szt. i Cherokee 344 szt.

 

W swojej klasie, Jeep Renegade we wrześniu 2015 był najlepiej sprzedającym się samochodem Jeepa w Europie z ponad 5300 sprzedanymi samochodami, co stanowi 62% sprzedaży marki w Europie i daje mu trzecie miejsce we Włoszech w jego segmencie.

 

W trzecim kwartale sprzedaż marki była również bardzo wysoka zarówno w regionie EMEA, jak i w Europie. Dzięki ponad 20 000 sprzedanych sztuk w Europie, sprzedaż Jeepa wzrosła o 130% w porównaniu do trzeciego kwartału poprzedniego roku, ustanawiając tym samym najlepszy jak dotąd kwartalny wynik sprzedaży we Włoszech, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii.

 

Najlepszy wynik w trzecim kwartale uzyskała Hiszpania (+ 257% w stosunku do III kw. 2014), wyprzedzając Włochy (+242,8%) i Francję (+162%).

 

W ostatnich dziewięciu miesiącach (styczeń-wrzesień) sprzedaż Jeepa w regionie EMEA wzrosła o 75% (87 226 sztuk) w odniesieniu do tego samego okresu 2014 roku. Najlepsze wyniki osiągnęły następujące rynki: Hiszpania (+296,6%,), Francja (+267,6%,), Włochy (+262%) i Wielka Brytania (+196%).

 

W ostatnich dziewięciu miesiącach (styczeń-wrzesień) sprzedaż Jeepa w Europie przekroczyła całoroczny wynik z 2014 roku (41 415 sztuk) i z 65 695 sztukami odnotowała wzrost o 158,7% w porównaniu do tego samego okresu zeszłego roku. W tym samym okresie w Europie zostało sprzedano 40 228 nowych Renegade'ów, co stanowi 61% łącznej sprzedaży marki od początku roku.

 

Wyniki Jeepa Cherokee są również pozytywne. W pierwszych dziewięciu miesiącach roku sprzedaż samochodu w Europie wzrosła o 80,9% w porównaniu z tym samym okresem zeszłego roku, notując procentowo trzycyfrowy wzrost na niektórych dużych rynkach: +115,7% we Włoszech, +113,4% w Wielkiej Brytanii i +109,9% w Hiszpanii.

 

Źródło: Jeep Polska

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej