Śledź nas na:     

Marka:
Cena: 69.500 PLN - 130.000 PLN

Głównym bohaterem testu jest Hyundai i30 Wagon, czyli trzecia generacja popularnego modelu koreańskiej marki, który w postaci rodzinnego kombi oferuje więcej niż byśmy mogli się spodziewać.
Cena: 67.000 - 115.700 PLN

Jeśli poprzez starania mielibyśmy wybrać producenta, który ewidentnie zmierza ku lepszemu wypuszczając na przestrzeni 10 lat 3-generacje swojego modelu to zdecydowanie przodowałby Hyundai. Poza samą zmianą ma on na celu dogonić, a nawet prześcignąć w walce o klienta konkurentów z europejskim rodowodem (Golf, Astra).

  Masowa produkcja hybrydowej Toyoty (Prius) ruszyła w 1995 roku. Jednak auto omijało szerokim łukiem europejski rynek, na który wjechała 3 lata później. W 2008 roku Toyota Prius mogła pochwalić się sprzedażą modelu na poziomie 1 mln. Później było już tylko lepiej. Mamy 2017 rok i mocną konkurencję w postaci koreańskiego produktu – Hyundai’a IONIQ, samochodu kompaktowego z alternatywnym napędem. Jak wielkie zagrożenie w swoim segmencie stanowić będzie dla pozostałych hybryd?  

  Hyundai i20 Coupé, samochód segmentu B zaprojektowany w Europie to 3-drzwiowy hatchback, który zapowiada się na mocnego konkurenta w swoim segmencie. Zastanawiające jest dość specyficzne rozszerzenie w nazwie modelu. Mam tu na myśli słowo, które może trochę namieszać - Coupé.  Dlaczego producent zdecydował się na taką „wariację”?  Mam nadzieję, że na to pytanie odpowiecie sobie sami po przeczytaniu tego artykułu.  

  Czasami, żeby osiągnąć jeszcze lepszy efekt, nie musimy budować wszystkiego od podstaw. Wystarczą tylko drobne zmiany, które sprawią, że zamierzony cel jest na wyciągnięcie ręki. Tą drogą poszedł Hyundai, decydując się jedynie na skromny facelifting modelu ix20. Taki powiew świeżości przydał się minivanowi koreańskiego koncernu.  

Koreańskie koncerny motoryzacyjne od kilku lat podawane są jako wzorzec postępu. Z sukcesem powtarzają ścieżkę, jaką niegdyś przeszły firmy japońskie - od samochodów pogardzanych przez "zachodniego" klienta, prostych technicznie i topornych designersko, po modele konkurujące z europejskimi i amerykańskimi odpowiednikami pod każdym względem, a do tego niejednokrotnie przebijające je jakością wykonania i bezawaryjnością.

Niedawno Artur miał przyjemność testować na łamach portalu autotesty.com.pl Kię Picanto. Niewielkie, miejskie autko ujęło go przede wszystkim wrażeniami z jazdy i przyjemnością, z jaką prowadziło się to auto. Bohater dzisiejszego testu jest blisko spokrewniony z Kią, dzieli z nią wiele podzespołów, chociaż stara się zachować odrębność stylistyczną. Czy Hyundai i10, bo to auto mam właśnie na myśli, pozostawi po sobie równie dobre wspomnienia? Zapraszam do testu.

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej