Do naszej redakcji wjechał z wielkim hukiem Ford Focus ST z turbodoładowanym silnikiem benzynowym Ecoboost o pojemności 2,3 litra i mocy 280KM zestrojonym przez zawodników z drużyny Ford Performance.
Ford posiada solidną ofertę SUV-ów w Europe z gamą małych samochodów, takich jak EcoSport, kompaktowy Kuga i duży EDGE, a także hybrydowy plug-in Explorer. Natomiast nadal są klienci, którzy poszukują kombi o charakterystyce outdoor. Właśnie do nich Ford kieruje modele o nazwie Active
Od 2015 roku na europejskim rynku, Edge oferuje niezwykły kompromis między konkurentami z segmentu C, takimi jak Honda CR-V, a klasą premium aut, takich jak Audi Q5.
Wraz ze wzrostem popularności SUV-ów o różnych kształtach i rozmiarach, tradycyjne duże rodzinne auta, takie jak Ford Mondeo, muszą mieć w sobie to „coś”, aby wpaść w oko potencjalnych nabywców. Dobrą wiadomością jest to, że Mondeo posiada w swojej ofercie wersję ST Line. Nadal elegancki samochód, z pewnymi detalami, które troszeczkę zmieniają charakter cywilnego Mondeo.
Oto nowa Festa ST-Line, która napina bicepsy! Osiemnasto-calowe obręcze kół ze stopów metali lekkich agresywne zderzaki i przetłoczenia, ale pod maską tylko mały, 1,0-litrowy Ecoboost. Czy powinnyśmy z marszu odwrócić się na pięcie i odejść? Zostańcie do końca testu a odpowiedź będzie jednogłośna.
Od połowy lat sześćdziesiątych Ford dumnie przedstawia nam coraz to nowszą, lepszą wersję Transita. Nie da się również ukryć, że Transit zalicza się do czołówki sprzedawanych pojazdów użytkowych w Polsce. Jednak wersje van nie do końca dzieliły los wersji dostawczych. Ford postanowił to zmienić, przedstawiam Wam zbudowanego na fundamentach Transita, Forda Tourneo Custom w najwyższej wersji wyposażenia Titanium.
Dzisiaj zabieram Was na przejażdżkę w aucie z segmentu, który rozrasta się szybciej niż maluch 126p przyspiesza do setki. A czy jest to możliwe? A i owszem. Ten segment to samochody typu SUV. A bohater to Ford Kuga Vignale ze 180 konnym silnikiem diesla, automatyczną przekładnią PowerShift oraz napędem AWD. Jednym słowem na wypasie. Zapraszam.
Od momentu wprowadzenia na rynek w 2014 r. EcoSport spotkał się z krytyką ze względu na wątpliwą jakość i jeszcze bardziej wątpliwą stylistykę. Na szczęście trzy lata później został poddany generalnemu remontowi stylistycznemu. Ulepszone wnętrze i odświeżona oferta silników, ma utrzymać atrakcyjność w jednym z najszybciej rozwijających się segmentów w branży. Czy to jednak wystarczy?
Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.
Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.
Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.
Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.