DS 5 2,0 BlueHDi 180 KM Sport Chic

 

Ważnym momentem dla producenta aut jest zazwyczaj wprowadzenie nowego modelu na rynek. Znacznie większy ciężar gatunkowy ma jednak stworzenie nowej marki i wydzielenie jej, co najmniej pod względem modelowym i marketingowym, z „matczynego” koncernu. Historia motoryzacji zna już kilka takich przypadków. Toyota i Lexus, Nissan i Infiniti, Honda i Acura to przykłady operacji zakończonych sukcesem. Jako dowód na to, że nie zawsze nowa marka się przyjmuje na rynku, może służyć należący do Toyoty (i właśnie likwidowany) Scion. Jak widać, w procesach kreowania zupełnie nowej marki (zazwyczaj o bardziej luksusowym zacięciu) bazującej technologicznie na istniejących koncernach, lubują się głównie Japończycy. Ale wcale nie jest tak, że na Starym Kontynencie nic się w tym obszarze nie dzieje.

 

Czytaj więcej...

zapowiedzi