Śledź nas na:     

Marka:
Wróć

Przez wiele lat istnienia na rynku, Citroen wspierał sportowców. Wśród nich był m.in. Robert Korzeniowski, uważany za ikonę polskiego sportu. Ponadto był także partnerem Kingi Baranowskiej oraz Tomasza Cichockiego, ludzi charakteryzujących się niezrównaną siłą woli oraz kochających wyzwania i ekstremalne warunki.

Za granicą ambasadorem marki Citroen został Peter Sagan, kolarz, który na swoim koncie ma wiele sukcesów na arenie międzynarodowej. Do tego elitarnego grona dołączył także Rafała Majka. Jest to 24 letni kolarz, którego charakteryzuje duża ambicja, talent oraz fakt, że kariera dopiero otwiera przed nim swoje drzwi.

Współpraca z Rafałem jest częścią strategii biznesowej, realizowanej z powodzeniem na rynkach, na których Citroën jest obecny. Wynika ona z systemu wartości marki. Od lat poszukujemy i z sukcesem współpracujemy z osobami wytrwałymi, energicznymi, które nie boją się stawiać przed sobą ambitnych celów i konsekwentnie je realizują. Jestem przekonany, że Rafał Majka jest właśnie taką osobą - powiedział Jacek Trojanowski, dyrektor generalny Citroën Polska.

W 2013 roku nabierała tempa, jednak wcześniej poważna kontuzja uniemożliwiła młodemu kolarzowi wzięcie udziału w Giro d'Italia, który zaraz po Tour de France jest największym kolarskim wyścigiem na świecie. Jednak już w tym roku Majka ma za sobą pierwsze sukcesy, które odnosi w duńskiej drużynie. Do nich możemy zaliczyć m.in. żółtą koszulkę lidera na czterech etapach w Tour de Pologne, drugie miejsce w wyścigu Mediolan-Turyn oraz miejsce w pierwszej dziesiątce w Giro d'Italia. Jednak Rafał Majka nadal odczuwa niedosyt.

19 listopada rozpoczynam zgrupowanie. W kolejnym sezonie moim celem jest start w Tour de Pologne i zajęcie miejsca na podium oraz pierwsza piątka w Giro d'Italia. Chcę dać z siebie wszystko i pokonać swoje bariery. Pamiętam kontuzję i ciężki dla mnie czas, w którym nie mogłem trenować, ale bez wyznaczania sobie ambitnych celów nie sięgnę po zwycięstwo.

Wsparcie od Citroena dla Rafała Majki podczas jazdy na rowerze to jednak nie wszystko. Otrzymał on także od francuskiego producenta dwa samochody linii DS, która uznawana jest za symbol technologii oraz kreatywności Citroena. Modele DS3 oraz DS5 to styl, elegancja, wyrafinowanie oraz czysta przyjemność z jazdy. Podarowane dla młodego sportowcy auta zostały oczywiście "zdjęte" z najwyższej półki wyposażeniowej, aby mógł w nich odpoczywać prowadząc je z treningu do domu.

Citroen modelem DS5, zobrazował swoje innowacyjne podejście do klasy Premium. Uwodzi ona nie tylko swoim wyglądem czy wyposażeniem, ale także właściwościami jezdnymi oraz komfortem. Będąc posiadaczem takiego auta możemy być pewni, że każda podróż stanie się wyjątkowym doświadczeniem.

Damian Goś

Wróć

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej