Śledź nas na:     

Marka:

Był rok 1995 gdy japońska marka pokazała całemu światu pierwszy model przynależący do grupy SUV o nazwie CR-V. Przeszło 17 lat po tym wydarzeniu Honda do swoich salonów wprowadzała IV generację popularnego SUV'a. I właśnie najnowsze wcielenie Hondy CR-V jest bohaterem dzisiejszego artykułu. Opiszę w nim swoje wrażenia z jazd nie jednym, ale dwoma egzemplarzami. Pierwszy z nich (czerwony kolor nadwozia) to wersja z silnikiem wysokoprężnym, wyposażona w elektronicznie sterowany napęd na obie osie. Drugi to "benzyniak" z napędem tylko na przednią oś.

W czasach wszechobecnego downsizingu jednostek napędowych i niepodważalnej dominacji silników wyposażonych w najróżniejsze formy doładowania, oferowanie na rynku auta ze sporym, benzynowym, wolnossącym silnikiem wydaje się na pierwszy rzut oka strzałem we własne kolano. Atmosferyczna "benzyna"? Od razu przed oczami stają nam amerykańskie krążowniki szos, przepuszczające przez swoje ogromne, przestarzałe V8 niezmierzone ilości paliwa i na wszelki wypadek bojące się każdego zakrętu. Ewentualnie super-sportowe bolidy z silnikami V10 i V12, które owszem, jeździć potrafią, ale za cenę nieosiągalną dla kogoś, kto nie posiada na własność jakiegoś pola naftowego.

W niniejszym teście mam przyjemność zaprezentować naszym Czytelnikom najnowszą odmianę Hondy Civic w wersji sedan. A więc serdecznie zapraszam do artykułu.

Kilka tygodni temu światło dzienne ujrzały pierwsze zdjęcia następnej generacji Hondy CR-V. Jednak klienci, aby zapoznać się z tym modelem, muszą poczekać jeszcze kilka miesięcy. Natomiast niesłabnąca popularność obecnego modelu zachęciła nas do jego ponownego sprawdzenia. W naszych rękach wersja z benzynowym silnikiem 2,0 o mocy 150 KM.

  Jest przestronna, a jej wnętrze jest niesamowicie nowoczesne. Kierowca dysponuje oszczędnym i dynamicznym silnikiem wysokoprężnym o mocy 150KM. A to wszystko znajduje się w smukłym nadwoziu typu SUV. O jakim mowa samochodzie? O jednym z popularniejszych na rynku SUV, czyli Hondzie CR-V.

  Nigdy nie spodziewałem się, że auto hybrydowe może wyglądać, jak sportowy samochód! Jednak świat motoryzacji potrafi zaskakiwać i tego dowodem jest prezentowana dziś Honda CR-Z będąca połączeniem sportowego wizerunku i ekologicznego podejścia do środowiska.

Na rynku jest od ponad pięciu lat, a jej nadwozie nie zestarzało się wcale. Mowa o najbardziej ekstrawaganckim aucie na polskim rynku, którym jest kompaktowa Honda Civic.

  Ekologiczne auta coraz częściej pojawiają się w świecie motoryzacji. Czym jest to spowodowane? Przede wszystkim chęcią ochrony naszej pięknej Ziemi. Prawie każda marka zaczyna wprowadzać do swoich ofert, auta o napędach ekologicznych. Przykładem może być druga generacja modelu Insight, która w ubiegłym roku zadebiutowała w Polsce.

Najczęściej odwiedzane filmy

Partnerzy

Najczęściej odwiedzane testy



Na rynku od 19-stu lat i ciągle zdobywa nowych fanów. Jest to flagowy model koncernu GM. Chciałbym dziś przedstawić ostatnie, czwarte już wcielenie tego samochodu. Do mojej dyspozycji oddano egzemplarz z benzynowym silnikiem 1,6 16V o mocy 115 KM.

Czytaj więcej

Mercedesa Klasy A znamy nie od dziś, a tym bardziej nie od wczoraj. Wypuszczona w 1997 roku I generacja tego malucha klasy Premium bardzo często poruszała się po polskich drogach. Od tamtej chwili minęło trochę czasu, a nowa Klasa A, nabrała wreszcie męskich rys.

Czytaj więcej

Najczęściej czytane aktualności


Przy prędkości 130 km/h pole widzenia kierowcy zawęża się do jedynie 15% tego, czym dysponuje człowiek stojący w miejscu! Eksperci ze Szkoły Jazdy Renault przypominają o prawidłowym przygotowaniu samochodu do jazdy zimą w taki sposób, aby maksymalnie wykorzystać ograniczone pole widzenia.

Czytaj więcej

 

Niesłabnąca popularność aut typu SUV powoduje, że każda marka szuka czegoś nowego, czegoś co zachwyci i przyciągnie do salonów nowych klientów. Dlatego Lexus postanowił do swojej oferty wprowadzić w klasie premium, kompaktowego SUV'a. Mowa jest o modelu NX300h.

 

Czytaj więcej